attackerad

åkte in till norrköping imorse för att ha körlektion, gick även på stan och fick med mig ettårspresent till peter och ett nytt puder :)
men sen efter jag haft körlektion och är på väg till bussen så är det en fiskmås som är helt galen och skriker jätte mycket och så ser jag att det är en unge precis bredvid mig och jag antar att jag kom lite för nära så fiskmåsen flyger precis ovanför mitt huvud och framför ansiktet och jag hukar mig och skriker! haha.
och jag har en liten släng av fågelskräck, inte så att jag blir rädd när jag ser dom i ett träd eller så men när dom kommer nära tycker jag det är lite obehagligt. jag tycker dom är så snuskiga och äckliga, blä! inte sådana små men typ fiskmåsar och duvor, skitäckliga!

haha aaja, det var ganska kul när jag väl kom därifrån.
kommer upp bilder från i lördags lite senare sen :)

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback