lite shopping

skola idag, segt. väldigt trött, plus "prov" som jag inte var speciellt förberedd på.. men sen när vi hade slutat och egentligen skulle träna (fy på oss!) gick vi en sväng på viken :) men först var det fika i skolan och idag var det christine som hade med:
 
dögott! christine fick föresten dagens ros i tidningen av mig idag för att hon verkligen har velat ha en hur länge som helst nu och för att hon är sådan bra vän :) <3

sen följde med lite andra grejer hem:
jätte söt tröja från valdixi, 69 kr som hade kostat 299 (?!)

ny skor som var väldigt välbehövligt (mina andra var så sjukt trasiga) 199 kr

sen kom äntligen peters present med hem också som jag tyvärr inte kan visa här ;) så kom mamma ner och då gick vi och fika igen (!) haha. och så övningskörde jag lite osv. en riktigt bra dag, älska vädret!

ikväll blir det lugnt tror jag.. imorn blir det iaf att fira peter lite (han fyller år på tisdag), hoppas på en kononkväll <3
hoppas alla får en bra helg,
Postat av: Christine

2010-03-27 - 10:51:01

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback