inte mycket

känner att jag är lite för upptagen för att uppdatera egentligen men det är ju ändå ett måste ;) inte för att det händer så mycket i mitt liv som kanske intresserar er men iaf, haha.

sitter just nu med min historia, det är väldigt segt och tråkigt.. men det måste ju göras, har ändå hunnit med ganska mycket idag. jag har gjort klart första arbetet i kultur- och idéhistoria och även första arbetet i samhäll= stolt! haha ;) och sen när jag är klar med historian ska jag plugga lite teori till körkortet och sen åka in till körskolan för att ha en teorilektion. fullt upp!

måste även bestämma mig idag om jag ska åka till göteborg i helgen eller om jag ska stanna hemma för på söndag ska vi fira farfar som fyllt år och om jag åker till gbg kommer jag inte hinna med det :s får se hur det blir.

ursäkta att det inte kommer några bilder heller, vet att det är tråkigt att bara sitta och läsa långa texter :P

men hoppas alla får en bra dag,  


LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback