idag

dagen började med att klockan ringde halv sex :( då var det bara att dra sig upp ur den varma, mjuka och helt otroligt sköna sängen..

sen bar det av in till körskolan, vänta en timma för att få köra och sen ner till viken. i viken träffa jag mamma, annie och christine så käka vi lunch på lilla blå :) sen gick jag och christine och plugga, riktigt bra jobbat eftersom det är "lov" :p sen efter vi pluggat ett tag gick vi och plingade på hos joel och råkade väcka honom.. men klockan var faktiskt tre så vi tyckte han skulle gå upp :p peter kom också så satt vi och fika och spela kort :D <3


(blev inga bilder idag. fick ta en utan christine tyvärr men iaf.)

nu har jag suttit här hemma hos peter ett tag och pluggat med min historiauppgift som jag faktiskt blev klar med och skickade in, väntar på betyg. hoppas på det bästa :D

hoppas alla har haft en bra dag, 

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback