helgen

fredag
jag bakade till mina klasskompisar, hallonpaj. vi har börjat med det i vårat lilla gäng, att en av oss bakar varje fredag så vi har lite fredagsmys ;) en del kortspel blir det i skolan också, 7:an :D


sen på fredagskvällen blev det ju mys med älsk, då såg jag ut såhär:

och efter vi kollar på en film var vi uttråkade så då ringde vi upp joel så satt vi och spela kort och drack lite tills halv två eller något och då gick vi och la oss :) bra kväll.

lördag
jag sov länge, vakna först vid halv ett av att telefon ringde.. men tyckte ändå att det var dax att gå upp. sen lite senare på dagen åkte jag och peter hem till mig och bara va ett tag. sen ringde vi upp joel och vi satt och spela kort igen :p sen kom ela också och vi gick ut och lekte i snön:

sen gick vi inte till mig igen och drack varm choklad, spela kort och kolla film :) vid halv två gick ela hem och vi tre gick och la oss framför jalla! jalla! bra kväll igen.

söndag
idag har vi varit och hälsat på min faster :)

judith börjar bli stor och jag hoppas hon börjar springa omkring snart :D så man kan leka lite mer med henne, haha.

en riktigt bra helg och nästan helt utan alkohol (ett glas vin i fredags bara), det var länge sen det var en vit helg :P hoppas alla andra har haft en bra helg,
Postat av: Christine

Vårat gäng är bäst:). Vilken mysig helg ni har haft! Fika i veckan? Imorgon ska jag sitta på biblioteket o plugga, haha. Hoppas det blir lite gjort. Kram

2010-02-21 - 21:38:00
Postat av: ela

gud vad stor judith har blivit, så gullig :)

2010-02-21 - 22:12:48
WEBSITE: http://elamichaela.blogg.se/
Postat av: Mia

Vilket charmtroll hon är! Hälsa alla! Kram

2010-02-22 - 11:03:45
WEBSITE: http://stickmanicken.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback