the sweetest thing

jag har precis kollat på the sweetest thing eller snygg sexig och singel som den heter på svenska :P jag ela och nattis kolla jätte ofta på den när vi var sådär 11- 12 år och jag gillar den fortfarande! vi spelade alltid att jag var den blonda (cameron diaz) ela var den korthåriga brunetten (selma blair) och nattis var den andra brunetten (christina applegate) haha

men grejen var att jag kände igen mig som fan i den här filmen på riktigt nu! och just det att killen heter peter också?! haha
the sweetest thing, trailer





aaja, nu ska jag sova! ta ut p- stav imorn.. lite läskigt faktiskt.
godnatt
Postat av: ela

jag minns inte att ja har sett den här :O:P

2010-08-30 - 13:12:46
WEBSITE: http://elamichaela.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback