second hand- handla?

jag har aldrig köpt något på second hand, aldrig någonsin och jag vet egentligen inte varför men det har inte blivit så. men det är så många som gör stora kap (som dollyblond och angelica blick) genom second hand så jag tänkte att jag skulle ge det ett försök. så efter jag varit och tagit ut p- staven, vilket gjorde skitont (!), så gick och köpte en latte och sen vidare till myrorna..
kolla bara vad snygg angelica är i båda jacka och väska från någon second hand- butik

jag hitta faktiskt en hel del fint men som behövde sys om i så fall men jag handla inget ändå.. men jag får nog ta det lite i taget kanske, nu har jag ju iaf kollat lite :P haha så får vi se, nästa gång kanske jag kommer hem med något.
Postat av: ela

jag har också tänkt på det!! alla gör världens fynd där. men många är så fega o tänker typ "uuuhh begagnade kläder, va skabbigt" jag vill second-hand-handla någon dag :D roligast skulle vara att göra det i Stockholm :)

2010-08-30 - 15:34:12
WEBSITE: http://elamichaela.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback