valborg

kom på nu att det är ju faktsikt valborg och jag har inte pratat om vad jag ska göra alls! haha.
inte så konstigt heller för jag ska inte göra något speciellt, jag & peter ska äta middag med mamma & pappa (vi skulle ha grillat först, som man alltid ska göra på valborg, men det regnar :S)
sen ska vi nog gå ner och kolla på brasan :) och efter det går nog jag & peter hem medans alla andra drar till viran och festar loss, känns inget kul att betala 100 kr för att gå in och kolla på när alla andra blir fulla :P

vad ska ni göra?
hoppas alla får det supertrevligt,

(och om jag inte hinner blogga något mer så får vi säga hejdå för ett par dagar, FÖR JAG SKA TILL FLORENS!)
Postat av: Emmah

Hoppas att ni har haft jättekul :)

2010-05-04 - 06:25:13
WEBSITE: http://angefuhr.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback