slööö

sitter och kollar på hannah montana, käkar morotskaka och klickar runt på olika shoppsajter och drömmer :D haha


morotskaaaka <3 sjukt gott!

men om det är någon som känner för att köpa lite julklappar till mig eller bara vara generös så kolla in min insperationsbild här nedanför ;)


sen finns det såklart mängder av mer grejer jag vill ha men gjorde den här lite på skoj :P hihi

men nu måste jag plugga, herregud! klockan är ju redan halv åtta :s och jag som lova peter att jag skulle plugga om jag inte skulle komma till honom, ajaj! ;) ska sätta igång nu..

imorn har jag sovmorgon till klockan två och då ska jag på möte med kenny och se vad jag ska läsa för ämnen nästa termin men åh vad skönt det ska bli och sova ut :D om jag inte ska plugga då med vill säga.. usch!

men ha en bra kväll :)


LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback