snökaos

herregud, så sjukt mycket snö det har kommit! har inte sett såhär mycket snö på flera år!

och all denna snö drar såklart med sig massa bekymer, jag kan till exempel inte komma hem eftersom bussarna har ställts in och då är det tur att jag har peter här nere i viken och att jag åkte till honom igårkväll så jag kunde gå till skolan imorse och göra mitt sista prov :P och vad några vi var i skolan idag! dom flesta är insnöade och kan inte komma till jobbet och skolan men måste säga att jag älskar det <3 det är ju underbart och om det ser ut såhär på julafton kommer min julafton vara fulländad, haha.

hoppas alla har en riktigt bra dag,
Postat av: Anonym

Jag håller med, asså man blir som barn igen, jag älskar verkligen snö ! :D

2009-12-17 - 17:36:21
WEBSITE: http://angefuhr.blogg.se/
Postat av: Mia

Tänk på din gamla moster som har fått jobbat kväll i detta kaos.Kram

2009-12-18 - 17:24:21
WEBSITE: http://stickmanicken.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback