julafton?

nu är klockan fem över ett och dom sista (mormor, morfar och peter) åkte hem för tjugo minuter sen eller något :P blev lite sent där men räknas det med att det är julafton nu? jag tycker inte det, det är först julafton när jag har sovit den här natten.

men aa, idag har det varit ganska fullt upp men eftersom vi hann göra en hel del igår så var det inte sådär jätte mycket att göra ändå vilket var väldigt skönt. men runt tolv i förmiddags så gav jag, pappa och peter ut för att hitta en julgran, vi hade egentligen bestämt att vi inte skulle ha någon i år men vi ångra oss sådär i sista minuten :P och vi hitta faktiskt en jätte fin,



det blev faktiskt en helt annan känsla med julgran så det var riktigt bra att vi hämta hem en :D

annars blev det inte mycket bilder ikväll för min del men ingela & johan hade en ny kamera så vi tog en del med den istället så jag får vänta med att lägga upp dom tills hon skickar dom till mig :)

men det blev en underbar dag och det tackar jag alla för <3
ha en underbar natt,
Postat av: Emmah

GOdjul min pingla ! :) <3

2009-12-24 - 09:25:35
Postat av: Mia

God jul från mostera i långra, hälsa Ingela med familj.

2009-12-26 - 22:19:56
WEBSITE: http://stickmanicken.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback